If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колата и сега има мн. добро парно ламаринката на таблото пред стъклото е много гореща.Иначе радиаторчета имам още 2.Все пак ако чуете за наистина читав 1.6 или 1.7 8в. мотор под хвърлете.И наздраве доиде студа и червеното домашно вино тръгна, ние Варненската групичка си подпиива ме периодично
Нидей лъга ей!!!!! Виии варненската групичка не сте спирали по скоро си почивахте периодично на доста дъъъълги периоди
Малко да се събуди темата, покраи Имолата има раздвижване с смяна на мотора от 1.4 към 1.7 16в.Смених хидравличната рейка, че старата течеше като лейка.Намерих ролки SKF от бате Иво все, още се откриват взех и семеринги на разпределителните валове.Най-после си открих джанти AZEV 16'' 4x98 и уреди VDO, лека полека се по събира
Attached Files
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
Да раздуя малко, че и отдавна не сам писал 1во Имолата порасна с 1.7 16в мотор .Има си проблеми в оборотите между 2000 и 3000 оборота забиваше мн сериозно все едно и изчезват тоците , също и при рязко подаване на газ (и то само добре загряла) следва подмяна на всичко без стъпково моторче и все така бутнахме дроселите почна между 1500 и 2000 и то по малко да забива и вече маи се чудя за бенз регулатори. Това с Имолата с другата наи- сетне доиде момента за оправяне на големи недоразумения с външния вид дупки от газови , нацапан кит калник и гнило за жалост няма пари за цялостно
Attached Files
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
Боби ето снимките на вапросните даржачи на супортите , и снощи загледах едно Ауди а4 едната снимка е на неговите апарати и бяха монтирани от външната страна а при нас е ватрешната
Attached Files
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
На вората снимка се вижда, че телчето не е там, където трябва. Дрябва края му да бъде от другата страна на супорта.
На третата снимка от предишния пост се вижда как трябва да седи пружината/телта. Сравни ги, да видиш къде е грешката. Сложи тълът правилно и спирачките ще дойдат.
Идеята на тия телова е да дърпат челюстта към центъра на оста, така между челюстта и супорта няма хлабини, няма и дрънчене
На вората снимка се вижда, че телчето не е там, където трябва. Дрябва края му да бъде от другата страна на супорта.
На третата снимка от предишния пост се вижда как трябва да седи пружината/телта. Сравни ги, да видиш къде е грешката. Сложи тълът правилно и спирачките ще дойдат.
Идеята на тия телова е да дърпат челюстта към центъра на оста, така между челюстта и супорта няма хлабини, няма и дрънчене
Т
Тва ми напомня, като веднъж дойдох до Вентура и ти като ми каза... (аз съвсем го бях обърнал) се почуствах най простия на света И тук и още веднъж МЕРСИ!
Т
Тва ми напомня, като веднъж дойдох до Вентура и ти като ми каза... (аз съвсем го бях обърнал) се почуствах най простия на света И тук и още веднъж МЕРСИ!
Comment