Известие

Collapse
No announcement yet.

нов живот

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Plamen33 Покажи съобщение
    Колата и сега има мн. добро парно ламаринката на таблото пред стъклото е много гореща.Иначе радиаторчета имам още 2.Все пак ако чуете за наистина читав 1.6 или 1.7 8в. мотор под хвърлете.И наздраве доиде студа и червеното домашно вино тръгна, ние Варненската групичка си подпиива ме периодично
    Нидей лъга ей!!!!! Виии варненската групичка не сте спирали по скоро си почивахте периодично на доста дъъъълги периоди
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • Коледния подарък ми доиде малко по рано ,скоро ще има още една Имола 16в и то с климатик
      Attached Files
      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
      155 2.0 16v 150hp Super
      146 1.9 jtd fl

      Comment


      • Малко да се събуди темата, покраи Имолата има раздвижване с смяна на мотора от 1.4 към 1.7 16в.Смених хидравличната рейка, че старата течеше като лейка.Намерих ролки SKF от бате Иво все, още се откриват взех и семеринги на разпределителните валове.Най-после си открих джанти AZEV 16'' 4x98 и уреди VDO, лека полека се по събира
        Attached Files
        Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
        155 2.0 16v 150hp Super
        146 1.9 jtd fl

        Comment


        • Да раздуя малко, че и отдавна не сам писал 1во Имолата порасна с 1.7 16в мотор .Има си проблеми в оборотите между 2000 и 3000 оборота забиваше мн сериозно все едно и изчезват тоците , също и при рязко подаване на газ (и то само добре загряла) следва подмяна на всичко без стъпково моторче и все така бутнахме дроселите почна между 1500 и 2000 и то по малко да забива и вече маи се чудя за бенз регулатори. Това с Имолата с другата наи- сетне доиде момента за оправяне на големи недоразумения с външния вид дупки от газови , нацапан кит калник и гнило за жалост няма пари за цялостно
          Attached Files
          Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
          155 2.0 16v 150hp Super
          146 1.9 jtd fl

          Comment


          • Боби ето снимките на вапросните даржачи на супортите , и снощи загледах едно Ауди а4 едната снимка е на неговите апарати и бяха монтирани от външната страна а при нас е ватрешната
            Attached Files
            Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
            155 2.0 16v 150hp Super
            146 1.9 jtd fl

            Comment


            • и още ена
              Attached Files
              Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
              155 2.0 16v 150hp Super
              146 1.9 jtd fl

              Comment


              • Първоначално публикувано от Plamen33 Покажи съобщение
                и още ена
                На вората снимка се вижда, че телчето не е там, където трябва. Дрябва края му да бъде от другата страна на супорта.

                На третата снимка от предишния пост се вижда как трябва да седи пружината/телта. Сравни ги, да видиш къде е грешката. Сложи тълът правилно и спирачките ще дойдат.

                Идеята на тия телова е да дърпат челюстта към центъра на оста, така между челюстта и супорта няма хлабини, няма и дрънчене
                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 20:13.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  На вората снимка се вижда, че телчето не е там, където трябва. Дрябва края му да бъде от другата страна на супорта.

                  На третата снимка от предишния пост се вижда как трябва да седи пружината/телта. Сравни ги, да видиш къде е грешката. Сложи тълът правилно и спирачките ще дойдат.

                  Идеята на тия телова е да дърпат челюстта към центъра на оста, така между челюстта и супорта няма хлабини, няма и дрънчене
                  Т
                  Тва ми напомня, като веднъж дойдох до Вентура и ти като ми каза... (аз съвсем го бях обърнал) се почуствах най простия на света И тук и още веднъж МЕРСИ!

                  Comment


                  • Споделете какво правите.Спирачките ли подобряваш?

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                      Т
                      Тва ми напомня, като веднъж дойдох до Вентура и ти като ми каза... (аз съвсем го бях обърнал) се почуствах най простия на света И тук и още веднъж МЕРСИ!

                      За нищо, винаги си добре дошъл.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment

                      Working...
                      X